fbpx

Hodnoty, kterým v podnikání věříme a za čím stojíme:

V životě se bojíme různých věcí. Pavouků, hadů, tchýní, padání vlasů, klíšťat, daňových formulářů, zavřených restaurací a složitých aplikací, které nás dohánějí k šílenství.

Okey, strachu z pavouků nebo z vaší tchýně vás zbavit nedokážeme, ale alespoň se pokusíme vás zbavit vašich obav ze složitosti online reklamy.

My v adveroo věříme, že nikomu by neměly vstávat vlasy hrůzou ze složitého ovládání něčeho tak neosobního jako je počítačový program. Proto vyvíjíme aplikace, které vše zjednodušují a zlidšťují. Protože nám nejde o stroje, nám jde o  lidi. O vás.

#jednoduchost

#lidskost

#vydělává_to

Příběh o tom, kterak adveroo na svět přišlo

Žil byl jeden člověk, říkejme mu třeba Jakub, který chtěl pomáhat lidem a sdílet s nimi to, co mu přišlo důležité vědět pro život, to, co se naučil, to, v čem sám dlouho chyboval a trápil se.

Tenhle Jakub se dozvěděl, že způsob, kterým může dobře sdílet, co umí, zná a co ho baví, je tzv. info podnikání, tedy prostřednictvím internetu komunikovat s lidmi, kteří řeší podobné věci jako on a předávat a prodávat jim, co zná.

Zjistil však, že nestačí, že něco ví. Musí to umět těm lidem ukázat. A to má taky několik předpokladů:

  • musí ty správné lidi na tom internetu najít;
  • když už je najde, musí jim ukazovat ty správné věci, aby je to bavilo a budovali si s spolu vztah;
  • a taky že musí těm lidem umět prodávat, jinak se prostě neuživí.

Tenhle Jakub věděl, že tohle všechno je důležité, ale také věděl, že to neumí a že s tím potřebuje pomoct.

Naštěstí na internetu existuje spousta lidí, expertů a odborníků, kteří tohle všechno umí. Skvělé! Když je těch lidí tolik, nebude určitě problém najít někoho, kdo se bude starat o tyhle prodejní a technické věci a Jakub se bude moct soustředit na pomoc lidem.

Ale ouha!

Jakub se potkal se spoustou freelancerů, spoustou agentur a nejrůznějších odborníků. Všichni slibovali, oháněli se jmény a firmami, pro které pracovali, ukazovali, co všechno umí... Ale zjistil prapodivnou věc! Když přišlo na lámání chleba a mělo se něco dělat, spousta z těch firem, agentur i freelancerů přestala komunikovat! Neodpovídali na emaily, nezvedali telefony.

Jakub byl zmatený: „Jak je to možné?“, říkal si. Vždyť všichni o sobě píšou a říkají, jací jsou experti.

Představte si, Jakub zaplatil za zjištění, že ne všichni markeťáci říkají pravdu přes 150.000 Kč a neměl z toho žádné, ale vůbec žádné výsledky, milé děti.

Těch pár, kteří se ozvali a kromě schůzek byli ochotní pracovat „budovali brand“, ukazovali mu, že reklamy mají „skvělý dosah“ a „nadprůměrnou proklikovost“, stavěli překrásné webové stránky, ale nic z toho neprodávalo Jakubovy produkty.

Jakub si zoufal. Nechtěl věřit tomu, že není nikdo, kdo by mu pomohl. Ale ať hledal jak hledal, nenašel nikoho, komu by mohl důvěřovat nebo kdo by nechtěl za svou práci takové částky, které si Jakub nemohl dovolit zaplatit.

Když už se zdálo, že neexistuje žádná naděje, Jakuba napadlo, že to tak beznadějné přece jen nebude.  

I oslovil Yuriho družinu (#blacktag).

A tak dali hlavy dohromady. Dlouho se radili a přemýšleli. Sezvali spoustu chrabrých bojovníků i myslitelů ze všech koutů internetu a koupili si jejich znalosti. Zjišťovali také dlouho a pečlivě, jaké zbraně, nástroje a pomůcky používají úspěšní hrdinové internetového obchodu.

A nakonec se zrodila myšlenka adveroo. Nástroje, který bude jednoduchý a lidský tak, aby ho dokázala používat i Jakubova krásná blonďatá žena. Chytrý a efektivní, aby pomáhal i ostatním hrdinům jiných příběhů vydělávat peníze a plnit tak jejich poslání. 

A tak po skoro roce přemýšlení, příprav a vývoje, poprvé spatřilo adveroo světlo světa.

Adveroo je nástroj na usnadnění online podnikání. Pomůže vám pochopit principy marketingového uvažování a rovnou vás povede tak, abyste je mohli používat v praxi.

Adveroo je nástroj, který nebude nikdy zcela hotový, protože tak, jak se vyvíjí trh, bude se vyvíjet i adveroo. Chceme vám přinášet ty nejnovější trendy a vychytávky od nás i ze světa. Chceme, abyste jim rozuměli. Platíme si kurzy od top marketérů z celého světa, zkoušíme, co funguje u nás a to pak do adveroo i našich kurzů a návodů začleňujeme.

Také přiznáváme, že nejsme dokonalí, ale věříme, že s vaší podporou a zpětnou vazbou bude adveroo stále lepším a lepším nástrojem, který vám ušetří čas a pomůže vydělat více peněz tak, abyste se mohli soustředit na to, co chcete světu předávat. Říkáme o adveroo, že vám pomůže postavit váš vlastní online rukodržný stroj na peníze.

Adveroo lidé:

Jakub Červenka

Duchovní otec, CEO & CMO

Yuri Vonchitzki

Projekt manažer

Vladimír Anděl

Tvůrce toho, jak adveroo vypadá a funguje (designér a analytik)

Blacktag Digital

tým ostatních nejmenovaných lidí, kteří adveroo napsali, nakreslili a naprogramovali